Bestellingen van vrijdag tot en met maandag worden (uiterlijk) dinsdag verzonden! 🎁🎁

Veelgestelde vragen

Praktisch om te weten!

Onze werkdagen zijn: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur en op woensdag van 9.00 tot 13.00 uur.  Op deze dagen zijn wij bereikbaar via de mail en onze sociale media kanalen. 

 


Producten, Kleuren & Namen:

Wat wordt er bedoeld met assorti?

Met een assorti uitlevering bedoelen wij dat je niet kunt kiezen welke kleur je binnen krijgt. Wij krijgen namelijk veel producten in vele verschillende kleuren binnen, daarom hebben wij er voor gekozen dat bepaalde producten assorti worden uitgeleverd. 

Jongens kleuren = alles behalve roze / paarse (tinten)

Meisjes kleuren = alles behalve blauw (tinten)

Mag ik een voorkeur van kleur aangeven?

Een voorkeur opgeven mag altijd, maar dat wil niet zeggen dat je deze kleur ook krijgt. Het blijft voor ons ook altijd een verrassing wat wij binnenkrijgen qua kleuren en printjes. Mocht de voorkeurs kleur(en) niet op voorraad zijn, zullen we hierover contact met je opnemen! 

Mocht je niets van ons horen, dan zijn de desbetreffende kleuren gewoon op voorraad en hebben we de bestelling gewoon in behandeling genomen!

Mag ik de klassenlijst doormailen?

Tuurlijk kan de namenlijst ook per mail opgestuurd worden. Je kan de namenlijst doorsturen naar info@jubicadeautjes.nl of je kan de bestelbevestiging beantwoorden. Let wel op dat je in de namenvakje(s) 'zie mail' zet, zo weten wij dat er nog een aanvullende mail met informatie komt. 

We krijgen ook een aantal blanco bestellingen, hierbij worden de namen vakjes opengelaten. Daarom is het echt belangrijk dat je of in de namenvakjes of tijdens het bestelproces duidelijk aangeeft dat er wél namen op gezet moeten worden en deze per mail worden doorgegeven! Bedankt!


Verzending:

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendtarieven binnen Nederland zijn:

  • Enveloppe: €3,75
  • Brievenbuspakketje: €4,75
  • Pakketten: €6,99

 

Voor pakketten naar België hanteren wij de gewichtsprijzen van de pakketten. Dit varieerd tussen de €10,50 en de €17,50.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

De bestellingen die via www.jubicadeautjes.nl worden gedaan, worden binnen 1 - 5 werkdagen overgedragen aan de vervoerder. Het kan zijn dat wij de bestelling eerder verzenden, maar nooit later dan de aangegeven dag!

 

Mocht er boven aan de website een uiterste verzenddag staan aangegeven, dan zullen wij de bestelling nooit later verzenden dan die dag. Staat dit er niet, dan hanteren we de 1 tot 5 werkdagen termijn!

Ik heb mijn adres verkeerd ingevuld, wat nu?

Zolang de bestelling nog niet is verzonden kunnen we deze gewoon aanpassen. Het is daarom belangrijk dat de bestelbevestiging altijd gecontroleerd wordt. Aangezien wij geen adressen meer kunnen wijzigen als bestellingen zijn verzonden.

 

Wij kunnen het pakket zodra deze retour is weer opnieuw versturen. De opgelopen vertraging is dan helaas voor uw eigen rekening omdat wij geen gepersonaliseerde producten retour kunnen nemen. Mocht u de bestelling niet meer willen ontvangen en gaat het om niet gepersonaliseerde items, kunnen deze natuurlijk gewoon gecrediteerd worden. 

Ik heb met spoed een bestelling nodig, kan dat?

Of we een spoedbestelling doen, hangt af van de dag / tijd / drukte! Neem daarom altijd eerst contact vooraf met ons op! Dit kan al door een mailtje te sturen naar info@jubicadeautjes.nl. Wij kunnen op dat moment gelijk vertellen wanneer het pakketje dan verzonden kan worden. 

 

Let wel op! zodra je de mail hebt ontvangen dat dit mogelijk is en dat de bestelling die zelfde dag nog verzonden kan worden. Dient de bestelling voor 13 uur geplaatst en betaald te worden. Dit omdat wij nog tijd nodig hebben om de bestelling te maken en over te dragen aan de vervoerder!

Rechtstreeks een cadeautje versturen, kan dat?

Ja dat kan zeker! Vul tijdens het bestellen eerst het factuuradres in (dit is dus je eigen adres) en geef daarna aan dat het een ander afleveradres mag..  Vul hier dus het adres in waar het pakketje heen moet. Zo wordt de bestelling rechtstreeks verzonden naar de juiste ontvanger / adres. Wil je een kaartje bij je bestelling voor de ontvanger? Vul dan het veld opmerkingen in, dan voegen wij deze boodschap bij de bestelling.

Wel een verzendbevestiging maar geen track en trace code?

Het kan voorkomen dat je van de vervoerder nog geen track en trace code. Dit komt omdat de vervoerder pas de mail verstuurd zodra het pakketje is ingepland voor bezorging. Het kan dus zijn dat de mail met track en trace code een dag (of meerdere dagen) later komt dan de aangegeven verzenddag.

 

Mocht je graag willen weten waar je pakketje blijft, in de bevestigingsmail zie je onderaan 'Track en Trace' staan, deze kan je aanklikken! Zo kom je ook bij de track en trace pagina uit!

 

Mocht je binnen 1 week nog steeds niet hebben ontvangen, stuur dan even een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl dan gaan wij voor je uitzoeken wat er aan de hand is!


Afhalen:

Ik wil mijn bestelling graag ophalen, kan dit?

Ja zeker! Bestellingen kunnen in Valkenswaard - Brouwerijdreef 122 of in Maarheeze - Weigeliastraat 9 worden opgehaald. Hiervoor dien je een afspraak te maken!

 

In je winkelmandje kan je de verzendoptie veranderen naar gratis afhalen. Daardoor komen de verzendkosten te vervallen! Wil je je bestelling afhalen in Maarheeze, maar kan je dit niet selecteren? Dan mag je gewoon ophalen in Valkenswaard selecteren. Dan kan je in stap 4 bevestiging aangeven dat je de bestelling in Maarheeze wilt ophalen. 

Ik kan ophalen in Maarheeze niet selecteren, wat nu?

Door een fout in onze website (die we er tot nu toe nog niet uit krijgen), kan het zijn dat de optie 'Gratis ophalen in Maarheeze' niet weergegeven wordt. Echter kan dit altijd op afspraak (tenzij we gesloten zijn)! 

 

Selecteerd gewoon 'gratis ophalen in Valkenswaard' en geef in stap 4 van het bestelproces aan dat het toch Maarheeze mag zijn. Zo betaal je geen verzendkosten en is de optie gewoon mogelijk!

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Mocht je kiezen om je bestelling af te halen in Valkenswaard of Maarheeze, dan zullen wij binnen 1 - 3 werkdagen via de mail contact met je opnemen. Het is mogelijk dat de mailtjes van info@jubicadeautjes.nl bij de spam terecht komen! 

 

Ophalen kan van maandag tot en met zaterdag! De specifieke tijd zullen we dan met je afspreken! 


Levering & Retourneren:

Mijn pakket is beschadigd, wat nu?

Mocht het pakket bij aankomst beschadigd zijn, neem dan AUB het pakket WEL aan! Maak daarna even duidelijke foto's en mail ze naar info@jubicadeautjes.nl. (Buitenkant van de doos, binnenkant van de doos en de beschadigde / kapotte spullen). Zo kunnen wij een passende oplossing maken in overeenstemming met jou!

Wanneer het pakket aan de deur geweigerd wordt, kan het tot maximaal 20 werkdagen duren voordat het pakket weer bij ons is! Dan pas kunnen wij een passende oplossing zoeken.. Dit duurt natuurlijk voor jou als klant en voor ons als webshop veel te lang, daarom gelieve wel het pakket te accepteren en de foto's te maken. Wij kunnen dan gelijk actie ondernemen!

Ik heb iets niet ontvangen / verkeerd geleverd gekregen..

Wij doen onze uiterste best om alles goed en correct mogelijk te leveren.. Nu kan het voorkomen dat je een bestelling binnen krijgt met het verkeerde artikel, een verkeerde kleur of een onjuiste tekst.

 

Stuur dan gewoon even een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl met daarin de foto’s van wat je hebt gekregen en het factuurnummer. Dan kijken we samen naar een passende oplossing.

 

Ook wij zijn mensen die met liefde en plezier onze bestellingen met de hand maken. Daarom kan een fout natuurlijk gewoon gemaakt worden!

Geen bevestigingsmail, maar wel betaald?

Kijk voor de zekerheid eerst in de spambox! Het kan namelijk zijn dat mailtjes direct naar de spambox gaan, ons email adres is info@jubicadeautjes.nl.

Mocht daar niets bij staan? Stuur ons dan even een mailtje met daarin de naam en/of adres waarop je hebt besteld, dan kijken wij voor je na wat er fout is gegaan! 

Ik wil mijn bestelling retourneren, mag dit?

Natuurlijk begrijpen we dat er soms iets niet naar wens is! Dat kan & dat mag! Stuur daarom altijd even vooraf een mailtje met daarin de producten die je wenst terug te sturen naar info@jubicadeautjes.nl 

 

Let wel op! Alle gepersonaliseerde items en daarmee bedoelen we alle producten waar wij een naam en/of eigen tekst op zetten niet retour gestuurd mogen en kunnen worden. Ook producten met eten worden niet retour genomen!

 

Zie voor alle actuele retourvoorwaardes de pagina met 'Algemene voorwaarden' en 'Retourneren'. 

 


Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan gewoon een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl!
Wij zullen deze mailtjes zo snel mogelijk beantwoorden.