Veelgestelde vragen

Praktisch om te weten! Wij werken maandag / dinsdag / donderdag / vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur.
Tussen deze tijden zijn wij via de mail en whatsapp berichten bereikbaar voor vragen (natuurlijk ook via onze social media kanalen). 

 

Betalingen:

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij accepteren op het moment iDeal, bankcontact (België) en vooraf overgemaakte betalingen.
Ook de bestellingen die worden afgehaald, dienen online betaald te worden.

 

Als ik vooraf overmaak hoelang duurt de levering dan?

Zodra wij de betaling binnen hebben, kunnen wij de bestelling gaan maken. Wij controleren iedere dag op bijschrijvingen, echter duurt het bij de ene bank langer dan de andere. Zodra de betaling binnen is, wordt de bestelling binnen 4 werkdagen* verzonden.

* = Met uitzondering van producten waarbij een levertijd staat vermeld en producten die eerst ontworpen moeten worden.

Producten & Kleuren:

Wat word er bedoeld met assorti?
Met een assorti uitlevering bedoelen wij dat je niet kunt kiezen welke kleur je binnen krijgt. Wij krijgen namelijk veel producten in vele verschillende kleuren binnen, daarom hebben wij er voor gekozen dat bepaalde producten assorti worden uitgeleverd.

 

Mag ik een voorkeur aangeven van kleur?

Een voorkeur opgeven mag altijd, maar dat wil niet zeggen dat je deze kleur ook krijgt. Het blijft voor ons ook altijd een verrassing wat wij binnenkrijgen qua kleuren en printjes.

 

Hoe kan ik gemakkelijk een traktatie bestellen?

Wil je een traktatie bestellen, maar wel op ieder item een andere naam? Dan kun je ook die gemakkelijk en snel bestellen.. vul bij het veld jongens namen alle jongens namen in (zorg dat je tussen de namen een , of / of - hebt staan, dit maakt het voor ons duidelijker) en vul bij het veld meisjes namen, alle meisjes namen in. Kies dan het juiste totaal aantal en klik op bestellen.

Wil je meerdere thema’s / kleuren? Dan herhaal je bovenstaande stappen bij de juiste thema’s / kleuren. Vul dus per thema / kleur de juiste namen en dus de juiste aantallen in.

 

Ik wil graag iets personaliseren, maar het staat niet op de site?

Er zijn natuurlijk honderden opties die gemaakt kunnen worden. Onze website is natuurlijk maar een kleine indicatie van wat we allemaal kunnen. Daarom kan je altijd per mail (info@jubicadeautjes.nl) contact op nemen met de wensen die je hebt. Wij maken dan geheel vrijblijvend een ontwerp en vermelden daarbij de kosten van het product. Dit ontwerp is geheel kosteloos!

 

Waarom staat er een pictogram op het tekstbord?

Het kan soms zijn dat er een pictogram staat op de plaats van de afzender. Dit komt omdat de tekst dan mooier uit komt, wil je dit absoluut niet.. laat het dan weten! Dan kunnen wij daar rekening mee houden!

 

Verzending & Afhalen:

Wanneer word mijn bestelling verzonden?

De bestellingen die via www.jubicadeautjes.nl worden gedaan, worden binnen 1 - 4 werkdagen overgedragen aan de vervoerder. Dit is natuurlijk geheel afhankelijk van de periode en de andere bestellingen. Als je je bestelling met spoed nodig hebt, stuur ons dan eerst even een berichtje / mailtje met daarin de uiterste datum wanneer het binnen moet zijn en/of vul tijdens het bestellen het veld 'opmerkingen'. 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Mocht je kiezen voor de optie afhalen in Valkenswaard, dan zullen wij binnen 1 - 4 werkdagen via de mail contact met je opnemen. Het is mogelijk dat de mailtjes van info@jubicadeautjes.nl bij de spam terecht komen. Mocht je binnen 4 werkdagen nog niets hebben ontvangen? Neem dan even contact met ons op!

 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden onze bestellingen met Track en Trace code, daarom vragen wij €3,99 voor een brievenbuspakketje en €6,95 voor een pakket binnen Nederland. Dit wordt automatisch verrekend in het winkelwagentje. Wil je bestellen vanuit België, dat kan! De verzendkosten worden dan automatisch verrekend in het winkelmandje. De kosten hiervan variëren op gewicht en formaat!

 

Kan ik mijn pakket naar een afhaalpunt sturen?

Door de Lockdown in Nederland en de verschillende maatregelen versturen wij onze pakketten alleen nog maar naar een DHL punt.
Let wel op dat alleen pakketten (€6,95) verzonden worden naar een afhaalpunt. De brievenbuspakketjes (€3,99) worden rechtstreeks naar het afleveradres verzonden.

 

Ik wil een cadeautje rechtstreeks naar iemand sturen, kan dat?

Ja dat kan zeker! Vul tijdens het bestellen eerst het factuuradres in (dit is dus je eigen adres) en geef daarna aan dat het een ander afleveradres mag..  Vul hier dus het adres in waar het pakketje heen moet. Zo wordt de bestelling rechtstreeks verzonden naar de juiste ontvanger / adres. Wil je een kaartje bij je bestelling voor de ontvanger? Vul dan het veld opmerkingen in, dan voegen wij deze boodschap bij de bestelling.

 

Wel een verzendbevestiging maar geen Track en Trace code?

Het kan voorkomen dat je van ons een verzendbevestiging krijgt, maar van de vervoerder nog geen track en trace code. Dit komt omdat de vervoerder pas de mail verstuurd zodra het pakketje is ingepland voor bezorging. Het kan dus zijn tussen onze mail en de mail met track en trace code een dag (of meerdere dagen) tussen zit. Mocht je binnen 1 week nog steeds niet hebben ontvangen, stuur dan even een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl dan gaan wij voor je uitzoeken wat er aan de hand is!

Levering & Retouren:

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Mocht bij aankomst het pakket en inhoud beschadigd zijn, maak dan foto's en mail ze naar info@jubicadeautjes.nl. Graag foto's maken van: de buitenkant van de doos, de binnenkant van de doos en de beschadigde / kapotte spullen. Wij nemen dan zelf contact op met de vervoeder en zorgen met jou voor een passende oplossing!

Gelieve het pakket wel te accepteren aan de deur! Dit komt omdat de vervoerders 15 tot 25 werkdagen hebben om dit pakket naar ons te retourneren. Dat betekend dat wij pas na ontvangst van het pakket aan de slag kunnen om tot een passende oplossing te komen!

 

Ik heb de verkeerde artikelen geleverd kregen, wat nu?

Wij doen onze uiterste best om alles goed en correct mogelijk te leveren.. Nu kan het voorkomen dat je een bestelling binnen krijgt met het verkeerde artikel of een andere kleur. Stuur dan even een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl met daarin de foto’s van wat je hebt gekregen en het factuurnummer. Dan kijken we samen naar een passende oplossing.

 

Geen bevestigingsmail maar wel betaald? Wat nu?

Kijk voor de zekerheid eerst in de spambox! Het kan namelijk zijn dat mailtjes direct naar de spambox gaan, ons email adres is info@jubicadeautjes.nl. Mocht daar niets bij staan? Stuur ons dan even een berichtje, dan kijken wij voor je na wat er fout is gegaan! 

 

Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan gewoon een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl!
Wij zullen deze mailtjes zo snel mogelijk beantwoorden.