Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen.

Praktisch om te weten! Onze werkdagen zijn maandag tot en met zaterdag tussen 9.00 en 16.00 uur.
Tussen deze tijden zijn wij telefonisch en via de mail bereikbaar voor vragen (natuurlijk ook via onze social media kanalen). 

 

Betalingen.

~ Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij accepteren op het moment iDeal, bankcontact (België) en vooraf overgemaakte betalingen.
Ook de bestellingen die worden afgehaald, dienen vooraf betaald te worden.

 

~ Als ik vooraf overmaak hoelang duurt de levering dan?

Zodra wij de betaling binnen hebben, gaan de 4 werkdagen van start. Wij checken iedere dag op bijschrijvingen, maar de ene bank doet er langer over dan de andere bank. 

 

Producten & Kleuren.

~ Wat word er bedoeld met assorti?
De producten die wij verkopen zijn vaak in diverse kleuren leverbaar en omdat wij op voorhand niets te zeggen hebben over de kleuren leveren wij deze dan ook divers uit. Dit staat altijd bij het product vermeld.

 

~ Mag ik een voorkeur aangeven van kleur?

Een voorkeur opgeven mag altijd, maar dat wil niet zeggen dat je deze kleur ook krijgt. Nogmaals, het blijft voor ons altijd een verrassing wat wij binnenkrijgen qua kleuren.

 

~ Hoe kan ik gemakkelijk een traktatie bestellen?

Wil je een traktatie bestellen, maar wel op ieder item een andere naam? Dan kun je ook die gemakkelijk en snel bestellen.. vul bij het veld jongens namen alle jongens namen in (zorg dat je tussen de namen een , hebt staan, dit maakt het voor ons duidelijker) en vul bij het veld meisjes namen, alle meisjes namen in. Kies dan het juiste totaal aantal!

Wil je meerdere thema’s ? Dan herhaal je bovenstaande stappen bij de juiste thema’s. Vul dus per thema de juiste namen en dus de juiste aantallen in.

 

~ Ik wil graag iets personaliseren, maar het staat niet op de site?

Er zijn natuurlijk honderden opties die gemaakt kunnen worden. Onze website is natuurlijk maar een kleine indicatie van wat we allemaal kunnen. Daarom kan je altijd per mail (info@jubicadeautjes.nl) contact op nemen met de wensen die je hebt. Wij maken dan geheel vrijblijvend een ontwerp en vermelden daarbij de kosten van het product. Dit ontwerp is geheel kosteloos!

 

Verzending & Afhalen.

~ Wanneer word mijn bestelling verzonden?

De bestellingen die via www.jubicadeautjes.nl worden gedaan, worden binnen uiterlijk 4 werkdagen overgedragen aan de vervoerder. Dit is natuurlijk geheel afhankelijk van de periode en de andere bestellingen. Als je je bestelling met spoed nodig hebt, stuur ons dan eerst even een berichtje met daarin de uiterste datum wanneer het binnen moet zijn.

 

~ Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Mocht je kiezen voor de optie afhalen in Valkenswaard, dan zullen wij binnen 4 werkdagen via de mail contact met je opnemen. Het is mogelijk dat de mailtjes van info@jubicadeautjes.nl bij de spam terecht komen. Mocht je binnen 4 werkdagen nog niets hebben ontvangen? Check de spambox dan eerst voordat je contact op neemt!

 

~ Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden onze bestellingen met Track en Trace code, daarom vragen wij €3,95 voor een brievenbuspakketje en €6,95 voor een pakket binnen Nederland. Dit wordt automatisch verrekend in het winkelwagentje.

Zit je in het buitenland? Dan kan je ook bij ons bestellen, het gewicht en formaat van de producten bepalen dan de verzendkosten. Dit wordt ook automatisch verrekend in het winkelmandje.

 

Levering & Retouren.

~ Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Mocht bij aankomst het pakket en inhoud beschadigd zijn, maak dan foto's en mail ze naar info@jubicadeautjes.nl. Graag foto's maken van: de buitenkant van de doos, de binnenkant van de doos en de beschadigde / kapotte spullen. Wij nemen dan zelf contact op met de vervoeder en zorgen dat we met jou tot een passende oplossing komen!

Gelieve het pakket wel de accepteren aan de deur! Dit komt omdat de vervoerders 10 werkdagen hebben om dit pakket naar ons te retourneren. Wij kunnen pas aan de slag als het pakket daadwerkelijk weer bij ons is geleverd. 

 

~ Ik heb de verkeerde artikelen geleverd kregen, wat nu?

Wij doen onze uiterste best om alles goed en correct mogelijk te leveren.. Nu kan het voorkomen dat je een bestelling binnen krijgt met het verkeerde artikel of een andere kleur. Stuur dan even een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl met daarin de foto’s van wat je hebt gekregen en het factuurnummer. Dan kijken we samen naar een passende oplossing.

 

~ Kunnen bestellingen geretourneerd worden?

Eigenlijk is het antwoord heel simpel, nee. We personaliseren producten, daarom is de verkoop daarvan niet meer mogelijk. Mocht een bestelling verkeerd zijn gemaakt, heb je niet het goede geleverd gekregen of voldoet het niet aan je verwachtingen? Laat het ons dan wel even weten. We gaan dan samen naar een passende oplossing kijken.

 

~ Geen bevestigingsmail maar wel betaald? Wat nu?

Kijk voor de zekerheid eerst in de spambox! Het kan namelijk zijn dat mailtjes direct naar de spambox gaan, ons email adres is info@jubicadeautjes.nl. Mocht daar niets bij staan? Stuur ons dan even een berichtje, dan kijken wij voor je na wat er fout is gegaan!

 

Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan gewoon een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl!
Wij zullen deze mailtjes zo snel mogelijk beantwoorden.