Veelgestelde vragen


WIJ ZIJN MET ZWANGERSCHAPSVERLOF!!!

En daarom is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen. Ook zijn we niet bereikbaar via onze sociale media en/of mail! ☺️ Bedankt voor jullie begrip en wellicht tot een andere keer! 🩵


Groetjes,

Bianca - Jubi Cadeautjes

Verzending:

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Onze verzenddagen:

       

        • Bestel je op maandag voor 13.00 uur:
          • dan wordt je bestelling dinsdag verzonden.

         

        • Bestel je op maandag na 13.00 uur, op dinsdag of op woensdag voor 13.00 uur:
          • dan wordt je bestelling donderdag verzonden.

         

        • Bestel je op woensdag na 13.00 uur of op donderdag:
          •  dan wordt je bestelling maandag verzonden.

         

        • Bestel je op vrijdag, zaterdag, zondag of op maandag voor 13.00 uur:
          • dan wordt je bestelling dinsdag verzonden!

       

      Wij werken NIET met spoedbestellingen!

       

       

      Wil je de bestelling ophalen in Maarheeze of in Valkenswaard. Dan mag je natuurlijk gewoon per mail een afspraak maken. We zorgen dan dat er op de 'verzenddag' de bestelling klaar staat op de opgegeven locatie!

       

      Wil je de bestelling later verzenden / ophalen ivm het snoepgoed. Dat kan natuurlijk ook! Geef dan gewoon in stap 4 van het bestelproces aan dat het later verzonden mag worden. Geef dan een voorkeur van datum / week aan dat het verzonden mag worden! We sturen je dan altijd een mailtje ter bevestiging dat we de levertijd aanpassen!

       

       

      Jubi Cadeautjes is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport. Heeft u na een week nog altijd de levering niet ontvangen, neem dan schriftelijk contact op met Jubi Cadeautjes. Dit kan door het invullen van het contact formulier of door middel van een email naar info@jubicadeautjes.nl

      Wel een verzendbevestiging maar geen track en trace code?

      Het kan voorkomen dat je van de vervoerder nog geen track en trace code. Dit komt omdat de vervoerder pas de mail verstuurd zodra het pakketje is ingepland voor bezorging. Het kan dus zijn dat de mail met track en trace code een dag (of meerdere dagen) later komt dan de aangegeven verzenddag.

       

      Mocht je graag willen weten waar je pakketje blijft, in de bevestigingsmail zie je onderaan 'Track en Trace' staan, deze kan je aanklikken! Zo kom je ook bij de track en trace pagina uit!

       

      Mocht je binnen 1 week nog steeds niet hebben ontvangen, stuur dan even een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl dan gaan wij voor je uitzoeken wat er aan de hand is!

      Wat zijn de verzendkosten?

      Wij werken met 2 verschillende verzendtarieven €4,99 en €6,99. Dit heeft te maken met de waarde, gewicht en grootte van de goederen. De juiste verzendkosten worden automatisch berekend in het winkelmandje.

      Voor pakketten naar België hanteren wij de gewichtsprijzen van de pakketten. Dit varieerd tussen de €10,50 en de €17,50.


      Producten, Kleuren & Namen:

      Wat wordt er bedoeld met assorti?

      Met een assorti uitlevering bedoelen wij dat je niet kunt kiezen welke kleur je binnen krijgt. Wij krijgen namelijk veel producten in vele verschillende kleuren binnen, daarom hebben wij er voor gekozen dat bepaalde producten assorti worden uitgeleverd. 

      Jongens kleuren = alles behalve roze / paarse (tinten)

      Meisjes kleuren = alles behalve blauw (tinten)

      Mag ik voor de jarige zijn/haar favoriete kleur & print opgeven?

      De jarige mag natuurlijk altijd zijn/haar favoriete kleur & printje uitkiezen. Dit kan door bij stap 4 van het bestelproces het veld opmerkingen in te vullen! Vermeld dan de naam, de kleur en eventueel het printje die hij/zij wenst te ontvangen! :)

      Mag ik de klassenlijst doormailen?

      Tuurlijk kan de namenlijst ook per mail opgestuurd worden. Je kan de namenlijst doorsturen naar info@jubicadeautjes.nl of je kan de bestelbevestiging beantwoorden. Let wel op dat je in de namenvakje(s) 'zie mail' zet, zo weten wij dat er nog een aanvullende mail met informatie komt. 

      We krijgen ook een aantal blanco bestellingen, hierbij worden de namen vakjes opengelaten. Daarom is het echt belangrijk dat je of in de namenvakjes of tijdens het bestelproces duidelijk aangeeft dat er wél namen op gezet moeten worden en deze per mail worden doorgegeven! Bedankt!

      Staat de handelsnaam vermeld?

      Ja. Op onze eigen geprinte en de door ons ontworpen traktaties staat onze handelsnaam vermeld. 

      (op de achterkant)

      Worden items gereserveerd?

      Nee, wij reserveren geen items. Alle producten dienen vooraf betaald te worden. Mocht je een ontwerp willen ontvangen, maar de voorraad is beperkt. Bestel & betaal deze dan alvast, zodat je zeker bent van de items. Het ontwerp komt dan zo snel mogelijk per mail! Na akkoord, worden de items zo snel mogelijk gemaakt en verzonden. 

      Wij reserveren dus geen items omdat wij in het verleden te vaak hebben gehad dat mensen uiteindelijk geen betaling voldoen. 


      Afhalen:

      Ik wil mijn bestelling graag ophalen, kan dit?

      Ja zeker! Bestellingen kunnen in Valkenswaard - Brouwerijdreef 122 of in Maarheeze - Weigeliastraat 9 worden opgehaald. Hiervoor dien je een afspraak te maken!

       

      In je winkelmandje kan je de verzendoptie veranderen naar gratis afhalen. Daardoor komen de verzendkosten te vervallen! Wil je je bestelling afhalen in Maarheeze, maar kan je dit niet selecteren? Dan mag je gewoon ophalen in Valkenswaard selecteren. Dan kan je in stap 4 bevestiging aangeven dat je de bestelling in Maarheeze wilt ophalen. 

      Ik kan ophalen in Maarheeze niet selecteren, wat nu?

      Door een fout in onze website (die we er tot nu toe nog niet uit krijgen), kan het zijn dat de optie 'Gratis ophalen in Maarheeze' niet weergegeven wordt. 

       

      Selecteer dan gewoon 'gratis ophalen in Valkenswaard' zodat de verzendkosten komen te vervallen en geef in stap 4 van het bestelproces aan dat het toch Maarheeze mag zijn. Zo betaal je geen verzendkosten en is de optie gewoon mogelijk!

      Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

      Mocht je kiezen om je bestelling af te halen in Valkenswaard of Maarheeze, dan zullen wij binnen 1 - 3 werkdagen via de mail contact met je opnemen. Wij beantwoorden de bevestigingsmail, dus het is mogelijk dat het mailtje van info@jubicadeautjes.nl bij de spam terecht komt! 

       

      Ophalen kan van maandag tot en met zaterdag! De gewenste tijd zullen we dan met je afspreken. Heb je een voorkeur, mag je die ook altijd bij het bestellen al opgeven! Mocht je je bestelling eerder nodig hebben dan 3 werkdagen, stuur dan vooraf even een mailtje :) Bedankt!


      Levering & Retourneren:

      Mijn pakket is beschadigd, wat nu?

      Mocht het pakket bij aankomst beschadigd zijn, neem dan AUB het pakket WEL aan! Maak daarna even duidelijke foto's en mail ze naar info@jubicadeautjes.nl. (Buitenkant van de doos, binnenkant van de doos en de beschadigde / kapotte spullen). Zo kunnen wij een passende oplossing maken in overeenstemming met jou!

      Wanneer het pakket aan de deur geweigerd wordt, kan het tot maximaal 20 werkdagen duren voordat het pakket weer bij ons is! Dan pas kunnen wij een passende oplossing zoeken.. Dit duurt natuurlijk voor jou als klant en voor ons als webshop veel te lang, daarom gelieve wel het pakket te accepteren en de foto's te maken. Wij kunnen dan gelijk actie ondernemen!

      Ik heb iets niet ontvangen / verkeerd geleverd gekregen..

      Wij doen onze uiterste best om alles goed en correct mogelijk te leveren.. Nu kan het voorkomen dat je een bestelling binnen krijgt met het verkeerde artikel, een verkeerde kleur of een onjuiste tekst.

       

      Stuur dan gewoon even een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl met daarin de foto’s van wat je hebt gekregen en het factuurnummer. Dan kijken we samen naar een passende oplossing.

       

      Ook wij zijn mensen die met liefde en plezier onze bestellingen met de hand maken. Daarom kan een fout natuurlijk gewoon gemaakt worden!

      Geen bevestigingsmail, maar wel betaald?

      Kijk voor de zekerheid eerst in de spambox! Het kan namelijk zijn dat mailtjes direct naar de spambox gaan, ons email adres is info@jubicadeautjes.nl.

       

      Mocht daar niets bij staan? Stuur ons dan even een mailtje met daarin de naam en/of adres waarop je hebt besteld, dan kijken wij voor je na wat er fout is gegaan! 

      Ik wil mijn bestelling retourneren, mag dit?

      Natuurlijk begrijpen we dat er soms iets niet naar wens is! Dat kan & dat mag! Stuur daarom altijd even vooraf een mailtje met daarin de producten die je wenst terug te sturen naar info@jubicadeautjes.nl 

       

      Let wel op! Alle gepersonaliseerde items en daarmee bedoelen we alle producten waar een naam en/of eigen tekst opzetten mogen/kunnen niet retour gestuurd worden. Ook producten met eten worden niet retour genomen!

       

      Zie voor alle actuele retourvoorwaardes de pagina met 'Algemene voorwaarden' en 'Retourneren'. 

       


      Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan gewoon een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl!
      Wij zullen deze mailtjes zo snel mogelijk beantwoorden.