Veelgestelde vragen

Praktisch om te weten! Wij werken maandag / dinsdag / donderdag / vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur.
Tussen deze tijden zijn wij via de mail en whatsapp bereikbaar voor vragen (natuurlijk ook via onze social media kanalen). 

 

Betalingen:

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij accepteren op het moment iDeal, bankcontact (België) en vooraf overgemaakte betalingen.
Ook de bestellingen die worden afgehaald, dienen online betaald te worden.

 

Als ik vooraf overmaak hoelang duurt de levering dan?

Zodra wij de betaling binnen hebben, kunnen wij de bestelling gaan maken. Wij controleren iedere dag op bijschrijvingen, echter duurt het bij de ene bank langer dan de andere. Zodra de betaling binnen is, wordt de bestelling binnen 4 werkdagen* verzonden.

* = Met uitzondering van producten waarbij een levertijd staat vermeld en producten die eerst ontworpen moeten worden.

Producten & Kleuren:

Wat word er bedoeld met assorti?
Met een assorti uitlevering bedoelen wij dat je niet kunt kiezen welke kleur je binnen krijgt. Wij krijgen namelijk veel producten in vele verschillende kleuren binnen, daarom hebben wij er voor gekozen dat bepaalde producten assorti worden uitgeleverd.

 

Mag ik een voorkeur aangeven van kleur?

Een voorkeur opgeven mag altijd, maar dat wil niet zeggen dat je deze kleur ook krijgt. Nogmaals, het blijft voor ons altijd een verrassing wat wij binnenkrijgen qua kleuren.

 

Hoe kan ik gemakkelijk een traktatie bestellen?

Wil je een traktatie bestellen, maar wel op ieder item een andere naam? Dan kun je ook die gemakkelijk en snel bestellen.. vul bij het veld jongens namen alle jongens namen in (zorg dat je tussen de namen een , of / of - hebt staan, dit maakt het voor ons duidelijker) en vul bij het veld meisjes namen, alle meisjes namen in. Kies dan het juiste totaal aantal en klik op bestellen.

Wil je meerdere thema’s / kleuren? Dan herhaal je bovenstaande stappen bij de juiste thema’s / kleuren. Vul dus per thema / kleur de juiste namen en dus de juiste aantallen in.

 

Ik wil graag iets personaliseren, maar het staat niet op de site?

Er zijn natuurlijk honderden opties die gemaakt kunnen worden. Onze website is natuurlijk maar een kleine indicatie van wat we allemaal kunnen. Daarom kan je altijd per mail (info@jubicadeautjes.nl) contact op nemen met de wensen die je hebt. Wij maken dan geheel vrijblijvend een ontwerp en vermelden daarbij de kosten van het product. Dit ontwerp is geheel kosteloos!

 

Verzending & Afhalen:

Wanneer word mijn bestelling verzonden?

De bestellingen die via www.jubicadeautjes.nl worden gedaan, worden binnen uiterlijk 4 werkdagen overgedragen aan de vervoerder. Dit is natuurlijk geheel afhankelijk van de periode en de andere bestellingen. Als je je bestelling met spoed nodig hebt, stuur ons dan eerst even een berichtje / mailtje met daarin de uiterste datum wanneer het binnen moet zijn. 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Mocht je kiezen voor de optie afhalen in Valkenswaard, dan zullen wij binnen 4 werkdagen via de mail contact met je opnemen. Het is mogelijk dat de mailtjes van info@jubicadeautjes.nl bij de spam terecht komen. Mocht je binnen 4 werkdagen nog niets hebben ontvangen? Neem dan even contact met ons op!

 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden onze bestellingen met Track en Trace code, daarom vragen wij €3,95 voor een brievenbuspakketje en €6,95 voor een pakket binnen Nederland. Dit wordt automatisch verrekend in het winkelwagentje.

Woon je in het buitenland? Dan kan je ook bij ons bestellen, het gewicht en formaat van de producten bepalen dan de verzendkosten. Dit wordt ook automatisch verrekend in het winkelmandje.

 

Kan ik mijn pakket naar een afhaalpunt sturen?

Ja dat kan zeker! Je kan tijdens het bestellen het vinkje aanzetten dat je bestelling naar een pakketpunt verzonden mag worden. Je kunt hierbij kiezen tussen een DHL / PostNL / DPD pakketpunt. Let wel op dat alleen pakketten (€6,95) verzonden worden naar een afhaalpunt. De brievenbuspakketjes (€3,95) worden rechtstreeks naar het afleveradres verzonden.

 

Ik wil mijn pakketje rechtstreeks naar iemand sturen, kan dat?

Ja dat kan zeker! Vul tijdens het bestellen eerst het factuuradres in (dit is dus je eigen adres) en geef daarna aan dat het een ander afleveradres mag..  Vul hier dus het adres in waar het pakketje heen moet. Zo wordt de bestelling rechtstreeks verzonden naar de juiste ontvanger / adres. Wil je een kaartje bij je bestelling voor de ontvanger? Vul dan het veld opmerkingen in, dan voegen wij deze boodschap bij de bestelling.

Levering & Retouren:

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Mocht bij aankomst het pakket en inhoud beschadigd zijn, maak dan foto's en mail ze naar info@jubicadeautjes.nl. Graag foto's maken van: de buitenkant van de doos, de binnenkant van de doos en de beschadigde / kapotte spullen. Wij nemen dan zelf contact op met de vervoeder en zorgen met jou voor een passende oplossing!

Gelieve het pakket wel te accepteren aan de deur! Dit komt omdat de vervoerders 15 tot 30 werkdagen hebben om dit pakket naar ons te retourneren. Dat betekend dat wij pas na ontvangst van het pakket aan de slag kunnen om tot een passende oplossing te komen!

 

Ik heb de verkeerde artikelen geleverd kregen, wat nu?

Wij doen onze uiterste best om alles goed en correct mogelijk te leveren.. Nu kan het voorkomen dat je een bestelling binnen krijgt met het verkeerde artikel of een andere kleur. Stuur dan even een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl met daarin de foto’s van wat je hebt gekregen en het factuurnummer. Dan kijken we samen naar een passende oplossing.

 

Geen bevestigingsmail maar wel betaald? Wat nu?

Kijk voor de zekerheid eerst in de spambox! Het kan namelijk zijn dat mailtjes direct naar de spambox gaan, ons email adres is info@jubicadeautjes.nl. Mocht daar niets bij staan? Stuur ons dan even een berichtje, dan kijken wij voor je na wat er fout is gegaan! 

 

Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan gewoon een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl!
Wij zullen deze mailtjes zo snel mogelijk beantwoorden.