• Let op❗️ bestellingen tussen vrijdag 15.00 uur en maandag 17.00 uur worden dinsdag verzonden 🎁 **
  • Bestellingen kunnen ook opgehaald worden in Valkenswaard of Maarheeze 🎁🥳

Veelgestelde vragen

Praktisch om te weten! Wij werken op maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur.
Op deze dagen zijn wij bereikbaar via de mail en onze sociale media kanalen. 

 

Betalingen:

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij accepteren op het moment iDeal, bankcontact (België) en vooraf overgemaakte betalingen.
Ook de bestellingen die worden afgehaald, dienen online betaald te worden.

 

Als ik vooraf overmaak hoelang duurt de levering dan?

Zodra wij de betaling binnen hebben, kunnen wij de bestelling gaan maken. Wij controleren iedere dag op bijschrijvingen, echter duurt het bij de ene bank langer dan de andere. Zodra de betaling binnen is, wordt de bestelling binnen 5 werkdagen* verzonden.

* = Met uitzondering van producten waarbij een levertijd staat vermeld en producten die eerst ontworpen moeten worden.


Wij zijn een bedrijf in België, wat nu?

Wij doen door belasting technische redenen geen intracommunautaire levering aan Belgische bedrijven. Hierdoor is het dus niet mogelijk om een BTW vrije factuur te ontvangen.



Producten & Kleuren:

Wat word er bedoeld met assorti?
Met een assorti uitlevering bedoelen wij dat je niet kunt kiezen welke kleur je binnen krijgt. Wij krijgen namelijk veel producten in vele verschillende kleuren binnen, daarom hebben wij er voor gekozen dat bepaalde producten assorti worden uitgeleverd. 

 

Mag ik een voorkeur aangeven van kleur?

Een voorkeur opgeven mag altijd, maar dat wil niet zeggen dat je deze kleur ook krijgt. Het blijft voor ons ook altijd een verrassing wat wij binnenkrijgen qua kleuren en printjes. Mocht de voorkeurs kleur(en) niet op voorraad zijn, zullen we hierover contact met je opnemen!

 

Hoe kan ik gemakkelijk een traktatie bestellen?

Wil je een traktatie bestellen, maar wel op ieder item een andere naam? Dan kun je ook die gemakkelijk en snel bestellen:

  • Vul bij het veld (jongens & meisjes) namen - alle namen in.
    (zorg dat je tussen de namen een , of / of - hebt staan, dit maakt het voor ons duidelijker)
  • Vul dan het juiste totaal aantal en klik op bestellen.

Wil je meerdere thema’s / kleuren? Dan herhaal je bovenstaande stappen bij de juiste thema’s / kleuren. Vul dus per thema / kleur de juiste namen en dus de juiste aantallen in.

 

Ik wil graag iets personaliseren, maar het staat niet op de site?

Er zijn natuurlijk honderden opties die gemaakt kunnen worden. Onze website is natuurlijk maar een kleine indicatie van wat we allemaal kunnen. Daarom kan je altijd per mail (info@jubicadeautjes.nl) contact op nemen met de wensen die je hebt. Wij maken dan geheel vrijblijvend een ontwerp en vermelden daarbij de kosten van het product. Dit ontwerp is geheel kosteloos!

 

Verzending:

Wanneer word mijn bestelling verzonden?

De bestellingen die via www.jubicadeautjes.nl worden gedaan, worden binnen 1 - 3 werkdagen overgedragen aan de vervoerder. Boven aan de website hebben wij een verzendindicatie staan. Deze indicatie geeft aan wanneer de bestelling verzonden gaat worden. Het kan zijn dat wij de bestelling eerder verzenden, maar nooit later dan de aangegeven dag!**

 

** Let op! Producten die speciaal ontworpen worden / producten waarbij een andere levertijd staat / en bestellingen met aantallen vanaf 50 stuks worden uitgezonderd van deze regeling. 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden onze bestellingen met Track en Trace code, daarom vragen wij €3,99 voor een brievenbuspakketje en €6,99 voor een pakket binnen Nederland. Dit wordt automatisch verrekend in het winkelwagentje. Wil je bestellen vanuit België, dat kan! De verzendkosten worden dan automatisch verrekend in het winkelmandje. De kosten hiervan variëren op gewicht en formaat!

 

Ik wil een cadeautje rechtstreeks naar iemand sturen, kan dat?

Ja dat kan zeker! Vul tijdens het bestellen eerst het factuuradres in (dit is dus je eigen adres) en geef daarna aan dat het een ander afleveradres mag..  Vul hier dus het adres in waar het pakketje heen moet. Zo wordt de bestelling rechtstreeks verzonden naar de juiste ontvanger / adres. Wil je een kaartje bij je bestelling voor de ontvanger? Vul dan het veld opmerkingen in, dan voegen wij deze boodschap bij de bestelling.

 

Wel een verzendbevestiging maar geen Track en Trace code?

Het kan voorkomen dat je van ons een verzendbevestiging krijgt, maar van de vervoerder nog geen track en trace code. Dit komt omdat de vervoerder pas de mail verstuurd zodra het pakketje is ingepland voor bezorging. Het kan dus zijn tussen onze mail en de mail met track en trace code een dag (of meerdere dagen) tussen zit. Mocht je binnen 1 week nog steeds niet hebben ontvangen, stuur dan even een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl dan gaan wij voor je uitzoeken wat er aan de hand is!

 

Wel een pakketpunt geselecteerd maar toch naar mijn huisadres verzonden.

Dat kan! Wij kunnen alleen pakketten verzenden naar een pakketpunt (€6,99). Dat betekend dat als er wel een pakketpunt geselecteerd is in combinatie met een brievenbuspakketje €3,99 dan gaat deze automatisch naar het huisadres! Wil je je pakketje toch ontvangen op een pakketpunt, selecteer dan in je winkelmandje 'pakket €6,99'. Dan gaat deze wel gewoon naar een pakketpunt.

 

Afhalen:

Waar kan ik aangeven dat ik mijn bestelling kom afhalen?

Dat kan gemakkelijk in je winkelmandje. In het winkelmandje wordt automatisch verzendkosten berekend.. Echter als je op het woord 'Pakket' of 'Brievenbuspakketje' klikt, kan je aangeven dat je de bestelling wilt afhalen. Als je dit aanklikt, worden direct de verzendkosten van het totaalbedrag afgehaald. Zo betaal je alleen voor de producten en kan je op afspraak de bestelling ophalen. 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Mocht je kiezen om je bestelling af te halen in Valkenswaard of Maarheeze, dan zullen wij binnen 1 - 5 werkdagen via de mail contact met je opnemen. Het is mogelijk dat de mailtjes van info@jubicadeautjes.nl bij de spam terecht komen! 

 

Levering & Retouren:

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Mocht het pakket bij aankomst beschadigd zijn, neem dan AUB het pakket WEL aan! Maak daarna even duidelijke foto's en mail ze naar info@jubicadeautjes.nl. (Buitenkant van de doos, binnenkant van de doos en de beschadigde / kapotte spullen). Zo kunnen wij een passende oplossing maken in overeenstemming met jou!

Wanneer het pakket aan de deur geweigerd wordt, kan het tot maximaal 20 werkdagen duren voordat het pakket weer bij ons is! Dan pas kunnen wij een passende oplossing zoeken.. Dit duurt natuurlijk voor u als klant en voor ons als webshop veel te lang, daarom gelieve wel het pakket te accepteren en de foto's te maken. Wij kunnen dan gelijk actie ondernemen!

 

Ik heb de verkeerde artikelen geleverd kregen, wat nu?

Wij doen onze uiterste best om alles goed en correct mogelijk te leveren.. Nu kan het voorkomen dat je een bestelling binnen krijgt met het verkeerde artikel of een andere kleur. Stuur dan even een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl met daarin de foto’s van wat je hebt gekregen en het factuurnummer. Dan kijken we samen naar een passende oplossing.

 

Geen bevestigingsmail maar wel betaald? Wat nu?

Kijk voor de zekerheid eerst in de spambox! Het kan namelijk zijn dat mailtjes direct naar de spambox gaan, ons email adres is info@jubicadeautjes.nl. Mocht daar niets bij staan? Stuur ons dan even een mailtje met daarin de naam en/of adres waarop je hebt besteld, dan kijken wij voor je na wat er fout is gegaan! 

 

Ik wil mijn pakketje retourneren, wat nu?

Natuurlijk begrijpen we dat er soms iets niet naar wens is! Dat kan & dat mag! Stuur daarom altijd even een mailtje met daarin de producten die je wenst terug te sturen naar info@jubicadeautjes.nl 

Let wel op! Alle gepersonaliseerde items en daarmee bedoelen we alle producten waar wij een naam en/of eigen tekst op zetten niet retour gestuurd mogen en kunnen worden. Ook producten met eten worden niet retour genomen!

Zie voor alle actuele retourvoorwaardes de pagina met 'Algemene voorwaarden' en 'Retourneren'. 

 

 

Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan gewoon een mailtje naar info@jubicadeautjes.nl!
Wij zullen deze mailtjes zo snel mogelijk beantwoorden.