Afhalen & Verzending

Levertijd: 
Bestellingen worden binnen 1 tot 4 werkdagen overgedragen aan een van onze vervoerder, mits er bij een artikel een andere leverdatum staat aangegeven. Mocht je een bestelling met spoed nodig hebben, neem dan vooraf even contact met ons op en/of vermeld dit dan tijdens het bestellen in het veld 'opmerkingen'! Let op! Een bestelling wordt uitgeleverd zodra deze compleet is, er worden geen deelleveringen gedaan, hou hier rekening mee met bestellen.

 

Afhalen:
Afhalen is alleen op afspraak mogelijk. U kunt uw bestelling plaatsen via de website, zodra deze klaar ligt om afgehaald te worden krijgt u hier bericht van. U kunt dan een afspraak maken om het af te halen. Het afhaal adres is Bosstraat 152, 5555JC Valkenswaard (het appartementen complex). Het makkelijkste is als u via de bewonersparkeerplaats komt ivm met onze eigen voordeur. 

Verzenden binnen Nederland:
Verzendkosten binnen Nederland zijn € 3,99 voor een brievenbuspakketje met track en trace code en €6,75 voor een pakket met track en trace code. In de winkelwagen worden de verzendkosten berekend.

Jubi Cadeautjes is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport. Heeft u na een week nog altijd de levering niet ontvangen, neem dan schriftelijk contact op met Jubi Cadeautjes. Dit kan door het invullen van het contact formulier of door middel van een email naar info@jubicadeautjes.nl


Mancolevering:
Ondanks alle zorgvuldigheid die wij van Jubi Cadeautjes bij iedere bestelling in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling onvolledig of verkeerd wordt geleverd. In dit geval kunt u na ontvangst van uw bestelling dit bij ons melden door middel van het contact formulier of een email naar info@jubicadeautjes.nl. Wij zullen dan schriftelijk tot een overeenkomst komen om dit zo goed mogelijk op te lossen.

 

Levering:
Mocht bij aankomst het pakket en inhoud beschadigd zijn, maak dan duidelijke foto's en mail ze naar info@jubicadeautjes.nl. Graag foto's maken van: de buitenkant van de doos, de binnenkant van de doos en de beschadigde / kapotte spullen. Wij nemen dan zelf contact op met de vervoeder en zorgen dat we met u tot een passende oplossing komen!

Wanneer het pakket aan de deur geweigerd wordt, kan het tot maximaal 25 werkdagen duren voordat het pakket weer bij ons is! Dan pas kunnen wij een passende oplossing zoeken.. Dit duurt natuurlijk voor u als klant en voor ons als webshop veel te lang, daarom gelieve wel het pakket te accepteren en de foto's te maken. Wij kunnen dan gelijk actie ondernemen!